Winkelwagen

Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Heeft u een bestelling ontvangen, maar bent u niet tevreden en heeft u een klacht? Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend! We raden u aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice door te mailen naar klantenservice@petsclusive.nl zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Gratis Verzending

Vanaf ‚ā¨49,-

Makkelijk Retourneren

Niet tevreden? Dan krijgt u uw geld terug

100% Veilig Betalen

Betaal veilig met IDEAL of Creditcard