Winkelwagen

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Bestellen en verzenden

Bij elk product staat aangegeven of het product op voorraad is. Mits het product op voorraad is en voor 16:00 besteld, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. U krijgt hier ook een bevestiging van via email.

Wij rekenen alleen verzendkosten voor bestelling onder de €49,-. Is uw bestelling hoger dan €49,-, dan betaald u geen verzendkosten. Bij een lager order bedrag gelden de volgende tarieven voor Nederland:

€6,95 bij een orderbedrag tot €25,-
€4,95 bij een orderbedrag tot €49,-
Bestellingen boven de €49,- worden gratis verzonden.

De verzendkosten naar België bedragen:

€7,25 bij een orderbedrag tot €49,-
Bestellingen boven de €49,- worden gratis verzonden.

Ja dat is mogelijk, geef hiervoor in het bestelproces aan dat u de bestelling op een ander adres wilt laten afleveren.

Ja dat is mogelijk, mits uw bestelling nog niet is verwerkt en verzonden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Afhalen is bij ons helaas niet mogelijk.

Het kan weleens gebeuren dat er iets mis gaat met de post en uw pakket niet tijdig geleverd wordt. Neem in dit geval gerust contact met ons op en dan zullen we het probleem zo snel mogelijk verhelpen.

Momenteel bieden wij drie betalingsmethodes aan op onze webshop. Het is mogelijk via IDEAL te betalen, met Credit Card of via Bancontact. Al deze betaalmethoden worden direct verwerkt waardoor je bestelling zo snel mogelijk geleverd kan worden.

het kan soms zijn dat een product uit uw bestelling niet op voorraad is. In dat geval sturen wij u de producten die op voorraad zijn alvast toe en wordt het nabestelde product op een later moment alsnog geleverd.

Zo hoeft u niet te lang op uw order te wachten. 

Ruilen en retourneren

Heeft u iets besteld maar is dit niet het juiste artikel of had u toch liever iets anders gewilt? Geen probleem, neem dan contact op met onze klantenservice dan helpen wij u graag aan het juiste product.

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, dan helpen we u snel aan het juiste product!

Heeft u iets besteld, maar was dit niet het juiste product en wilt u het niet ruilen voor iets anders? Geen probleem, dan kunt u uw bestelling retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Let op: U draagt het risico voor retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren al daar het niet verplicht is. Retourzendingen met een waarde van meer dan € 125,- dienen aangetekend te worden verzonden. Eventuele vermissing kunt u dan claimen bij uw vervoerder. Pakketten die niet voldoende gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd.

Uitgesloten van retournering zijn:

– Aangebroken, beschadigde of in gebruik genomen artikelen.
– Artikelen die elders gekocht zijn dan via www.petsclusive.nl

Petsclusive behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slechts een gedeelte van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen wanneer de verpakking geopend is, indien het artikel is gebruikt of beschadigd of niet retour is gezonden zoals aangegeven.

Gratis Verzending

Vanaf €49,-

Makkelijk Retourneren

Niet tevreden? Dan krijgt u uw geld terug

100% Veilig Betalen

Betaal veilig met IDEAL of Creditcard